tröööött!!!

Har precis sett på tvn i 3 timmar så nu är det dax att krypa ner i sängen och sova. 
Är en lång dag imorgon igen, man blir jätte trött efter en dag i skolan till 16.00.
Fast imorgon är det matte och naturkunskap som gäller på förmiddagen sen efter lunch är de projektarbete.
Så jag får väl ta tag i det jag började med idag. Ett arbete om Kvinnor till Kvinnor. En organisation som hjälper kvinnor runt om i världen.
Vi har ett tema frivilligt arbete, så tog en organisation som inte sticker ut mycket som inte många hört. För att kunna berätta om den.
Så har fullt upp i 3 veckor framöver nu med detta projektet. Plus att det finns en massa annat att göra också.
Tänkte jag skulle fixa det så snabbt som möjligt så jag slipper sitta med det i sista minuten. 
Idag har det gått jätte bra i skolan har varit en kanon dag. Och lillan hade haft det jätte bra på dagis och sovit i hela 2 ½ timme. Skönt för henne för hon är helt slut efter hon är på dagis. Hämtade henne lite innan 4 för vi fick sluta när vi skrivit klar arbetsplanen. 
De andra skickar över den till läraren med first class och jag har inte fått min inloggning än så jag tog med mig pappret hem och får ta med det till Anna imorgon. I hopp om att jag ser henne.
Jag känner mig verkligen peppad till att fixa det med skolan nu. Och senare får läsa till det jag drömmer om och har gjort hela mitt liv. 

Thindra och jag har haft en mysdag idag. Blev glass mys med chokladsås hon såg ut som ett litet monster efter det så blev duschen med detsamma. Vill inte ha en massa fingrar på tapeterna. 

Nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp imorgon :) 

Ni får ha det bra så länge så hörs vi imorgon 

Godnatt!!! 

Mattias & Thindra♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0