En massa snö =)

Imorgon kommer äntligen min kära dotter Thindra hem. Hon har tillbringat några dagar hos mormor och morfar. 
Vi bor 13 mil ifrån varandra så det blir att man inte ses så värst mycket. 
Fast det känns väldigt konstigt när hon inte är här som man är van. 
Nu har jag hittat min kamera så får lära mig och ta lite bilder på Thindra så ni får se vad stor hon blivit.
Inte länge kvar tills hon fyller 2, undra vart de två åren tog vägen.
Ska slänga i en eller eventuellt två tvättar så är tvättkorgen tom sen.
Vi har möblerat om i sovrummet, blev jätte snyggt och mysigt. Blir att ta tag i Thindras rum idag om vi hinner för vi ska iväg och hämta kärra och köra iväg den kära 9000 som står här ute. Har för tillfället 4 bilar som står utanför våran lägenhet. Tur att vi har stor parkering.

Dammsuga och skura golven står på schemat när vi möblerat om som vi vill ha det. Älskar doften av rent golv.
Även damma av alla fönsterhyllor och element. 
Lägga i ordning alla kläder i garderoben och byårn. Det kommer bli toppen när det blir klart. 
Vi tar ett rum i taget. Värsta rummet är tvättstugan utan tvekan. 
Fast ska ta med oss all återvinning med tidningar och kartonger som ligger där nere. Plus att lyfta ner madrasserna till förrådet. Jag kan tala om att vi fixade med att möblera halva natten, så här blev det lite sömn.
Får ta kort och visa er här sen när vi är färdiga med allt.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning så vi kan åka till kopparberg och hämta kärra.

Mattias & Thindra är mitt liv ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Sett någon bra film på senaste som du kan tipsa om?

2011-01-05 @ 20:55:04
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0