Torsdag...

Har verkligen hur mycket som helst kvar att göra med städningen så får bli fortsättning imorgon.
Tänkte ta det när Mattias slutar sin kurs vid 12. Då kan även han hjälpa till eller ta och leka med Thindra under tiden. 
Idag var det min tur att vara med på dagiset så upp vid halv 9 och skulle vara där halv 10. Snacka om att jag fick stressa. Duscha, klä på sig, klä på thindra, ge henne frukost. 
Men det gick, vilken tur vi hade . Och när vi kommer till dagiset är det barn som fyller år så Thindra fick glass. 
Var där till nästan halv 12 innan vi åkte hem och fixade lunch och väckte Mattias som skulle iväg och jobba. 
Så nu sitter jag här framför tvn men har ingen aning vad jag vill se. 
Just det jag har plockat av sängkläderna men inte bytt, kanske dax att göra det.
Lagade pasta och köttfärsås till mat idag. Det verkligen älskar Thindra, hon äter hur mycket som helst varje gång det är det. 

Blev inge beställning av kläder igår så får bli idag när mamma slutat jobba. Beställer genom henne mycket enklare på det viset. Har sett en del toppar och linnen jag vill ha. Plus att jag skulle behöva någon tröja och ett par jeans. 

Något jag vill ha till sovrummet är sängbord. Det saknas just för tillfället och jag vill gärna kunna lägga/ställa saker någonstans än att det blir ståendes på golvet. Fast det är jätte svårt och hitta något man verkligen fastnar för, det enda som är tur är att jag och Mattias har ungefär likadan smak. 
Plus att jag vill upp med tavlor på fondväggen, det skulle göra en hel del.

Undrar nu vilken färg man ska ta....

Thindra & Mattias♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0