Kan inte sova ...

Jag kan verkligen inte sova, känns konstigt och inte ha Mattias hemma när man ska sova. Är van att alltid ha han i närheten då men nu har jag lilla Thindra bredvid istället. Sötnosen sover för fullt =) 
Ska upp vid 7 för att hinna med allt innan dagis imorgon. Hon verkligen älskar att vara på dagis så det känns super skönt för mig. Och jag ska till skolan, måste fylla i ansökningspapper. Annars vill nog inte csn betala ut några pengar till mig. Ska även ringa om jobb imorgon.
Har en massa bollar i luften för tillfället. 

Inte alls länge kvar till lillan fyller 2 år heller, man kan fråga sig vart de två åren tog vägen.

Ska försöka ta och lägga huvudet på kudden igen och sova. Annars blir det ingen bra dag imorgon, jobbigt och gå runt och vara trött en hel dag. 

Godnatt & Sov gott!!!




Mammas stjärna♥


Mattias & Thindra är mitt allt♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0