hur kan man vara så trött ... ?

Sitter och tar det lugnt framför tvn med mitt lilla busfrö Thindra. Får hoppas att hon somnar snart så jag med kan lägga mig, för jag är mega trött. Va längesedan jag var så trött som jag är nu. 
Idag har vi varit iväg till Örebro och handlat mat och present till Thindra. Hon kommer bli överlycklig det är en sak som är säkert. Hon har redan försökt riva upp pappret på presenten. 
Imorgon är det iväg till skolan som gäller och plugga som bara den så jag inte blir allt för mycket efter.
Hade tänkt sätta mig med både lite engelska och matte nu innan det börjar bra saker på tvn. 
Idag ska det tittas på Sofias änglar klockan 20.00 och vid 21.00 blir det den hemlige miljonären.
Lite tråkigt och sitta själv och titta på tvn men mattias jobbar eftermiddag.
Sen skulle han jobba lite övertid så han slipper gå dit 4 timmar på fredag. Då vet jag en som kommer sova som en stock hela dagen ända tills jag kommer hem från skolan.
På torsdag fyller kära Thindra 2 år och då blir det ett "minikalas" eftersom det stora ska vara till helgen.
Till helgen bär det av mot Sunne till mormor och morfar. 


Oj nu drog det ut extra länge på inlägget innan jag blev klar.
Får skriva mer när jag har tid och lust.

Älskar mina älsklingar Mattias och Thindra mest av allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0