Torsdag ...

Goddag! Tittar på barnprogram med lillan för tillfället som är trött efter lunchen. 
Får hoppas hon somnar en liten stund så hon inte somnar tidigt ikväll och vaknar en gång till innan hon ska sova för natten. Det gjorde hon igår, tur att Mattias är vaken länge på kvällen för jag somnade som en stock.
Sista jag minns är att Thindra var inne på sitt rum och lekte sen somnade jag. 
Har sovit som en stock i natt, finns ingen bättre säng än den vi har. Måste få skryta lite om sängen, varmt och skönt.
Ska nog ta och krypa ner i sängen och sätta på en film. 

Idag ska jag ta ett varv med dammsugaren här hemma. Hade min städdag i tisdags och städade från golv till tak.
Men Xita fäller så enormt mycket hår nu så får bli dammsugare varje dag i princip. 
Ska städa på Thindras rum också. Fast det får bli ikväll när hon somnat. 
Tänkt och ha lite mys framför tvn sen när Mattias kommer hem från jobbet. Det tråkiga är att han slutar inte förän halv 10 ikväll! Önskade att han var hemma nu !!!

Mattias & Thindra♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0