Tiiisdag

Det va inte igår jag satt här och skrev. Har inte blivit att jag priopriterat bloggen i första hand, utan det är Mattias och  Thindra som går i första hand. Men nu kommer det bli bättre efter vi har flyttat. 
Jag och Thindra ska flytta till Hällefors till Mattias. Och vi har sökt förskoleplats där. Kommer ta lite tid innan vi får dagis där men det kommer bli perfekt. Få starta upp ett liv med någon som betyder allt för mig.
Skolan kommer jag senare också börja där, allt är löst!

Idag har jag varit i skolan och Thindra har varit på dagis.
Annars har det varit en jätte lugn dag med lite bus och en massa saker som måste fixas inför flytten.
Imorgon måste jag iväg till banken och fixa lite ärenden där.
Har tittat på 16 and pregnant på MTV vid 18-tiden idag. Väldigt intressant serie om 16 åriga blivande mammor och pappor förstås. Även fast man inte var 16 när man fick barn så känner man igen sig många gånger.
Lillan har sovit sen 20 tiden, blev lite sent men kan lätt bli så någon gång. Nu sover hon som en stock, hon laddar säkert för en ny dag på dagis med en massa bus med alla barnen. 

Saknar min Mattias♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0