En kall men solig dag...

Har nyligen käkat natchotallrik som jag köpte med mig från sunne.
Varit i skolan och haft 2 lektioner plus gemensam lektion med alla. Är väl mest att man pratar om allt möjligt eller sjunger. Så nu blev jag sittandes här, sliten och trött. 
Jag somnade efter jag lagt Thindra igår vid 20-tiden. Snacka om att vara trött, men det sägs att man blir tröttare nu på hösten. Men vilket skönt väder det är idag även fast det är minus grader ute.
Fick läxa på religionen idag tills nästa vecka som jag tänkte jag skulle fixa idag så slipper jag dras med den till nästa vecka. Inte alls svår så det ska nog gå snabbt. Är bara några meningar jag behöver just om "Begravning".
Olika religioner har olika sätt att begrava sina anhöriga på.
Även engelskläxa jag ska sätta mig med ikväll då Thindra somnat. Fast där är det mycket mer att göra.
Berättade igår på dagis(förskolan) att Thindra skulle sluta nästa fredag.
De blev ledsna över att deras lilla glada, goa Thindra skulle sluta. Och tyckte jag kunde sätta henne på bussen varje morgon. Men vi får komma dit och hälsa på =) 
Alla barn gillar Thindra för att hon är alltid glad! 
Nästa fredag flyttar vi, vad vi längtar =) Thindra längar efter Zita och jag efter Mattias! 

Just det kom på att jag skulle till banken också. En massa saker för mig har jag idag. 
Får ta med mig mamma dit, ska ändå hämta henne vid 15. Och lillan ska även hämtas då.

 

Mattias och Thindra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0