Vilket vackert väder....

Thindra och Mattias ligger och sover. Ska försöka vila lite jag med är det väl tänkt, fast kände att jag behövde sätta mig lite här först. Var trotts allt ett tag sedan jag satt här. 
Vi har flyttat till Hällefors nu till min kära Mattias.
Äntligen har man något eget eller något som är mitt och Mattiases. Någonstans Thindra har att växa upp med ett eget, jätte mysigt rum. Kommer lägga ut bilder på rummet här när vi är klara med alla möbler och allt.
Har inte riktigt fått ordning på allt.
Ska försöka komma igång med och söka lite extra jobb. Har redan plats här i skolan så just för tillfället väntar jag bara på att få dagisplats. Får hoppas skolan kan skynda på lite så man får börja studera snart igen. 
Snö har det kommit nu också, känns som det är alldeles för tidigt, vill ha snö lagomt till Jul.

Jag och Mattias körde tävling i Arboga i lördag. Min familj var även här och hälsade på och sov över.
Fast vi tillbringade våran fredag i garaget och byggde klart den bilen vi hade och körde med.
En nyare 900 med v6:a en riktigt grym bil måste jag säga. 
Blev en 2:a plats i A-finalen vilket jag är jätte nöjd över, efter 2 rödflaggor och kört en massa varv innan vi kom in i mål. Tur vi fick tanka en gång där emellan annars hade bensinen aldrig räckt.
Nu kommer det inte bli någon tävling förän den 26 December som det ser ut för tillfället. Fast man vet aldrig hur det där ändrar sig. 

Nu ska jag också ta och krypa ner!!

 

Mattias och Thindra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0