Mitt charmtroll...

Thindra ligger och sover för fullt. Skönt och kunna sätta sig här i lugn och ro på kvällarna än att det lilla busfröet ska vara och rycka i alla sladdar som finns. Datorn står inne på hennes rum, då vi inte fixat internetet till alla datorerna.
Får ta och fixa det så jag kan sitta på min bärbara. 
Imorgon tänkte jag att jag skulle ta tag i och fixa i ordning så gott det går inne på Thindras rum. 
Men hon är väldigt duktig på att plocka ut det jag plockar iordning. 
Har tvättat 3 maskiner idag. Det går fort för klädberget att växa när man har Thindra.
De ringde angående dagis idag och hon skulle få i hällefors istället för Grythyttan då det var åt samma håll som skolan ligger. Det tyckte jag var alldeles perfekt och slippa åka åt helt fel håll för att köra henne till dagis.
Och de skulle skynda på så hon fick börja så fort som möjligt.
Blir roligt för Thindra när hon börjar dagis igen och busa med en massa barn. Mitt lilla Charmtroll!!
Väntar på att Mattias ska komma hem, blir lite långtråkigt utan han här hemma när han jobbar eftermiddag.
Mycket bättre med förmiddag då går tiden så fort, fast är väl bara att jag hittar på en massa saker att göra så blir det inte långtråkigt. Men just idag kände jag inte för att göra något större, mer än ta itu med disk och tvätt.
Så imorgon blir det dammsugning och skura. 
Till helgen ska vi åka hem till mormor och morfar i Sunne. De har inte träffat Thindra på ett par veckor. 

Är väldigt sugen på att köra någon tävling nu, men det lär få väntas. 

Fyller snart år och strax är det Jul .. Tänk om ändå Tomten kunde komma med en sådan här åt mig...
Är i vädligt stort behov av en ny =)

 

Mattias och Thindra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0