Dagis idag =)

Tredje dagen på dagiset för Thindra och även idag gick det toppen=) Var där redan vid 07.30 för lillan skulle få äta frukost där. Massa lek och bus har de varit hela dagen.
De större barnen hade satt på en cdskiva så Thindra drog dit och stod där och dansade för fullt. Godingen min!
Kul och se att hon vågar gå iväg och titta sig omkring själv utan en mamma brevid sig.
Den som va tröttast imorse va lilla Thindra som inte är van att gå upp så tidigt. Men det kommer bli bättre nu allt eftersom för sen drar jag igång och jobbar. Och oftast börjar jag 7 och slutar 15.
Ska redan börja gå brevid nu i Maj för att komma igång med alla rutiner men får bli direkt när inskolningen är klar.
Skönt och få komma igång med jobb men samtidigt kommer det kännas lite konstigt att lämna henne där.
Är alltid så van att ha henne hemma. Fast det är en vanesak.
Vet att hon trivs på dagiset och älskar deras lilla handfat. Om hon bara fick skulle hon stå vid det lilla handfatet hela dagarna. Det lyser lycka i ögonen på henne när hon står där.
Nu ligger hon och vilar tror jag får väcka henna alldeles strax för hon har sovit sen vi kom hem.
Måste orka sova sen till kvällen också. Imorgon ska vi vara vid dagsiet vid 10 och ända till 15. Hon ska vila där för första gången. 

Måste nog ta och plocka lite på rummet och fixa i ordning. Ser ut som ett bombnedslag efter att Thindra drog i allt som va igår. Gillar att ha ordning och reda runt omkring mig. Får se hur mycket jag orkar fixa idag, hade tänkt att ta en tur ner till Sunne med Lillan och Markus. Behöver handla lite småsaker till Thindra plus att det vore inge fel med en promenad.

Ikväll ska jag försöka lägga in lite nya bilder på datorn. Bara hålla tummarna att det inte krånglar.


Thindra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0