Tisdag..

Thindra har hunnit med att vara 2 dagar redan på Dagiset. Den lilla bruttan är inte blyg för fem öre, kul och se när hon har så roligt. Imorgon ska vi dit så vi även hinner äta frukost så vi ska vara där till 7.30.
Även idag gick allt jätte bra =) Hon sken upp när hon fick se att vi va precis utanför dagiset imorse.
Minstingen på dagiset är hon också=) Gullungen min.
Fy vilket trist väder det är ute nu, jag vill ha SOL har jag sagt. Regn och grått väder hör till hösten inte våren.
Hade tänkt att ta mig en tur ner till Sunne och fixa ett par inne tofflor till Lillan.
Igår va jag iväg på masage och de botar verkligen min nackvärk. Vilken supermassör måste jag säga.
Jag gick och la mig nio igår för jag var yr som bara den. Redig fylla släng dit i väggen detta var något enormt.
Precis allt snurra i rummet så blev sängen tidigt. Men värken är borta så jag är jätte glad=)
Hoppas inte den kommer och hälsar på mig på jätte länge.
Saknar min Emma också för den delen, får hoppas det går fort tills på Fredag.
Ska iväg och sola med Moster ikväll är det tänkt. Sist jag var där med Emma somnade jag.
Längtar till helgen då det är Marten här i Sunne. Visst det finns inte värst mycket att köpa på Marten med väldigt roligt att gå runt och titta. Kanske blir utgång vem vet=)

Nu ska jag springa ner till min busfia som leker med morfar.


Du betyder allt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0