Kanon!!!

Trött i fötterna efter att ha sprungit runt på jobbet. Eller jag var i köket idag vilket var väldigt roligt och variera lite.
Allt börjar flyta på mer och mer. Så detta kommer gå helt perfekt. Visst man är väl som ett frågetecken någon gång men man löser det alltid på bästa sätt.
Lillan har varit hemma med mormor och morfar idag. Och nu vilar hon för fullt.
Funderar på att ta bilen ner till Sunne sen och äta ute. Är ju kanon väder och fredag då får man se till att piffa upp det lite extra.
Ikväll ska jag sätta mig och beställa klänning och eventuellt skor till Markus Student.
Nelly.com brukar ha så fina klänningar så det blir nog till att beställa där ifrån.
Är grymt sugen på att köra folkrace men får hålla mig till nästa helg, har lite funderingar på att dra till Karlstad imorgon och titta på folkrace. Är på ett ungefär lika långt som till Östmark.
Nu ska jag ta och städa och slänga i tvätten så får jag se om jag återkommer och skriver mer här sen.
Ska även dra mig iväg och sola ikväll, det behövs verkligen.
Här är det många bollar i luften som ni ser.

Älskar dig mest♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0