Natti

Det hade gått finnemang idag när hon varit på dagiset, vilket jag tyckte va jätte skönt och veta.
En sten som släppte, klart man alltid vill sitt barn det bästa.
Kan säga att hon var inte den lättaste att få där ifrån. Kul att hon gillar dagiset.
Imorgon ska hon vara där mellan 9.00 och 15.00 får hoppas det går lika bra då.
Drar snart igång och jobbar=) Äntligen med andra ord, har faktiskt riktigt längtat efter att få dra igång.
Vill göra något och inte vara hemma allt jämt. Vet att lillan kommer ha det toppen på dagiset.
Antar att jag drar igång och går bredvid till veckan.
Emma va hit och hälsade på tidigare idag. Precis då när Thindra badade och busade i vattnet.
Tittar runt lite efter sommarkläder skulle behöva lite nya kläder.
Skulle behöva klippa håret, ingen som helst ordning på det blir det hur man än gör. Slitet i topparna och jag funderar lite på lugg. Fast vet inte om det skulle passa mig.
Vill verkligen inte ha samma frisyr som jag fått varje gång de senaste gångerna jag klippt mig.
Blir till att boka tid för klippning någon dag.
Imorgon ska jag även dra iväg och sola vilket kommer bli grymt skönt.

Nej nu får jag ta och hoppa i säng innan klockan blir för mycket

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0