Skoj!

Nu ska jag alldeles strax ta och sova. Är trött så jag knappt orkar titta på datorn, men kände för att uppdatera lite här inne också.
Det gick även idag jätte bra på dagiset(förskolan). Va ute på promenad och Lillan ville gå själv vid alla de andra barnen, inte ville hon sitta i vagn inte. Men det gick så bra att gå bredvid de andra så det var inga problem.
Är så roligt och se när hon leker med de andra barnen.
Vi var där ända till 3 idag så det blev vila och mellis även på dagiset. Båda grejerna gick prima.
Tog inte alls lång tid innan hon sov där ute i vagnen, trodde inte det skulle gå så lätt men man kan ha fel.
Annars har dagen varit väldigt lugn, har bara varit ner till Sunne och inhandlat blöjor och lite andra saker som behövdes. Bakade även till lillebror som ska sälja på marten imorgon, vilken snäll syster jag känner mig som=)
Imorgon tillbringar vi dagen nere i Sunne på marten så imorgon blir det inge dagis.
Får se vad resten av helgen har att bjuda på, brukar kunna hitta på saker att göra.

Nu blir det sängen! God Natt


Thindras nya skor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0