Onsdag

Har hunnit med att arbetat min andra dag idag. Vilket toppen arbete och jätte bra arbetskamrater. Så känner mig verkligen hemma där. Lite spänd och nervös är man allt.
Man kan inte allt från början utan det är bara att lära sig
Lillan har tillbringat 2 dagar alldeles själv på dagiset utan mig. Även det har gått jätte bra.
Skönt att ha något att göra om dagarna plus att pengarna rullar in på kontot.
Känns som det kommer bli en toppen sommar med både jobb och vänner.
Plus att vi får inte glömma folkracen som vi åker en hel del under sommaren. Festivaler, två dagars tävlingar plus många vanliga en dagars.
Får hoppas det kommer lite medgång istället för motgång alldeles snart.
Vet att jag kan så mycket bättre än vad det gått den senaste gången. Det gjorde mig grymt besviken. Men det dröjer inte länge innan det är Motala med min kära Emma.
Denna underbara värmen som är ute nu gör en inget annat än lycklig.

Fick idag mina kläder jag beställt från Hm. Är jätte nöjd över skorna, blusen/toppen har jag inte riktigt tittat på. Tänk om den skulle vara alldeles för tantig.
För en gång skulle tänkte jag att jag skulle slå på stort och köpa något blommigt.
Har svårt för att ha något sånt annars på mig. Men får hoppas det passar perfekt så jag slipper krångla med att skicka tillbaka den. Klänningen jag beställt där ifrån kom inte med denna gång heller jag som tänkte jag skulle haft den på mig till helgen.
Får leta reda på något annat stiligt.

Nu blir det strax att titta på tvn och lägga sig i tid för ännu en arbetsdag imorgon.  Ont i huvudet har jag också, inge skoj alls.

Godnatt min skatt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0