Natti Natti

Blev ingen solning idag får hoppas det är fint väder i Karlstad imorgon så man får lite färg.
Annars blir det solariumet på kvällen imorgon. För här ska man bli brun när man ska ha klänning på sig vid Markus Student. Man vill ha så himla mycket när man tittar runt på Nelly.com så kan säga att jag har väldigt svårt att bestämma mig. Skulle även vilja ha ett par korta shorts och något snyggt upp till.
Och ett par högaklackar till detta vore absolut inge fel. Kommer nog bli lite handling nu på Nelly.
Skönt sen när man fått mobiltbredband så man kan sitta på bärbara datorn och lägga in en massa bilder.
För just nu krånglar det bara när man ska lägga in bilder.
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen för imorgon ska jag och lillan åka till Karlstad och titta på folkrace.
Kul att göra något när man är ledig hela helgen.

Mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0