Måndag..

Min lilla prinsessa är på dagis så ska snart hämta henne vid 15.00.
Får hoppas det gått bra, men det verkar så för de har inte ringt.
Va med lillan på dagis mellan 9.00 till 11.00 sen vinkade jag Hejdå och åkte ner till Arbetsförmedlingen som man måste till varje månad. Skönt att man vet att man har jobb under sommaren.
Annars har jag bara plockat lite här hemma, får passa på när inte lillan är hemma och drar i alla saker som finns.
Thindra somnade vid 8 tiden igår och sov till 7 vilket är jätte bra. Får hoppas att det upprepar sig ikväll med.
Skönt och hinna med och göra lite saker på kvällen eller bara sitta och ta det lugnt.
Har lite funderingar på vad man ska hitta på resten av veckan. Får hoppas det kommer upp något man kan hitta på annars blir jag tokig. Thindra är på dagis mån-onsdag denna veckan eftersom det är en röddag på torsdag så då blir hon ledig fredag med.

Nu ska jag ta och hitta på med något annat!

Älskar dig min prinsessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0