Onsdag..

Dagen har bara försvunnit i ett naffs. Har diskat och plockat lite här hemma och imorgon är det städardagen.
Dammsuga och dammtorka + skurning av alla golven. Jippie vilken kalas dag=)
Fast det är väldigt skönt när man får det gjort och det luktar gott överallt. Ska även slänga i en massa kläder i tvättmaskinen. För på fredag drar det iväg ner mot Jönköping på Elmia, ska vara Chaffis.
Kul och komma iväg på något för en gång skull och inte vara berusad utan kunna hänga med och se allt.
Då blir det en massa bilder om jag kommer ihåg att ta med mig den berömda kameran.
Har varit trött och sliten hela dagen idag kan bero på att jag sovit jätte dåligt i natt. Dras med den där sablans nackvärken ännu. Har det inte gått över efter påsk ska jag kontakta vårdcentralen igen för så här kan man inte gå i all framtid. Inte speciellt bra att ha så ont när jag ska jobba till Sommaren.

Igår var jag föresten iväg på Meandi party eller vad det nu heter. Åhh va mycket fina kläder, gillar deras designe på kläderna. Beställde en tunika med kronor på kommer passa lillan perfekt.

Jag är grymt sugen på att köpa mig en ny bärbar dator men det får väntas lite med.
Är trött på att denna stänger av sig stup i kvarten och uppdaterar sig. Behöver ha en bra dator tills jag börjar skolan så jag kan skriva arbeten och sånt på datorn. Jag längtar hur mycket som helst tills i Augusti då jag ska börja på folkhögskolan. Kommer bli helt perfekt att få börja där det känner jag på mig redan.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Bästa Emmas födelsedag. GRATTIS på din 21års dag.


Denna tunika är det jag beställt till Thindra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0