Hurra...

Hade skrivit ett långt inlägg tidigare idag, men precis när jag skulle lägga in bilder så stängde den av sig.
Undra vad det är för fel på min kära dator.
Varit en jätte bra dag idag även fast det har varit piss väder. Först snö sen slask det känns inte speciellt roligt.
Ena dagen kan man ha skinnjackan andra dagen vinterjackan.
Idag kom ett brev hem om vilket dagis Thindra hade hamnat på och det var precis det jag ville.
Mitt gamla dagis. Ska skicka in papprena så fort som möjligt. Klart man tacka JA till att lillan ska få börja där.
Har tillbringat kvällen framför tvn och två filmer. Skönt och bara ta det lugnt ibland.
Imorgon kl 10 är det massage som gäller, så imorgon blir det inte att sova länge utan upp och hoppa ska hinna med att duscha och fixa lillan.
Nu ska jag ta och fixa lite sen hoppa i säng.


Det jag köpte i Karlstad igår till Thindra


Sötnosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0