Du o ja..

Har precis satt mig framför datorn, inte haft någon lust att sätta mig förän nu.
Blir alldeles strax att krypa ner i den underbara sängen.
Har tillbringat kvällen framför tvn med bygglov och såld på hus. Tror om jag inte minns helt fel att det va säsongsavslutning på båda programen. Trist för det är roligt och titta när de gör om och håller på med inredning.
Man kan alltid få lite tips.
Lillan har sovit ett bra tag nu skönt att allt går på rutin nu. Blir perfekt tills hon ska börja på dagis.
Hon är väldigt mysig på morgonen när hon vaknar och går runt i väntan på att jag ska fixa klart gröten och smörgåsen. Går runt som en liten gumma!
Busungen har både stått på huvudet i sina leksaksbackar och hällt ut dem ett antal gånger idag.
Precis när jag plockat ihop så öser hon ur, barn vet hur de ska underhålla sina föräldrar.
Dagarna bara rinner iväg är redan nu onsdag och halva veckan har gått. Äntligen snart helg igen.
Lite tråkigt att jag inte laddat kameran än så jag har kunnat ta några bilder, men får sätt den på laddning nu när jag ska lägga mig. Så kan jag ta lite bilder imorgon.

Godnatt min skatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0