Söndag en solig dag..

Helgen bara försvinner förbi och nu är det redan tråkiga söndag.
Sitter och tittar på Sprint i skidor nu, spännande som bara den. Älskar längdskidor.
Idag har det städats och skurats, skönt och få det gjort. Finns alltid en massa att göra om man bara vill.
Har en busunge som ska riva ut allt precis när man plockat ihop. Inte speciellt kul för mig men hon tycker det är super kul. Typiskt barn =)
Emma har varit här och hälsat på både idag och igår. Jätte kul och umgås med min kära Emma.
Igår va vi ner till Sunne och köpte smink och lillan fick en pyjamas av gammelmorfar. Kattpyjamas eller Tatta som Thindra säger. Drog runt på den där pyjamasen halva dagen igår innan hon fick den på sig på kvällen.
Dagen går väldigt segt när man går upp tidigt gäller väl bara att göra saker hela tiden så blir den inte så seg.
Ska sätta mig och titta lite på kläder på nätet även fast jag inte är i behov av något för tillfälet men alltid hittar man något.

Nej nu ska jag titta klart på skidåkningen!

Älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0