Mums va det..

Precis ätit chips och dipp, hann aldrig med att göra det igår.
Mums för magen men sämre för figuren. Fast jag ska inte klaga.
Har ansökt om lite jobb idag, sommarjobb med andra ord. Blir perfekt när man eventuellt ska börja folkhögskolan nu till hösten. Får verkligen hålla tummarna att jag får tag på något jobb.
Blir himla trist att gå hemma i längden, behöver komma igång och göra något.
Varit en tur ner till Sunne med Emma idag, är alltid lika roligt och vara med henne.
Thindra skulle gå runt i affärerna och inte sitta på armen eller i vagnen. Roligare att gå runt och se på allt själv nu.
Imorgon bär det av upp till Torsby ska bli kul och se resultatet. Lillan får vara hemma med mormor och morfar undertiden. Och det vet jag hon uppskattar till max.
Från det ena till det andra, snart redan i mitten på mars. Vill att det ska gå fort nu så det snart är sommar.
Blir besviken om det inte blir en jätte bra sommar när det varit en jätte kall vinter.
Det sägs att när det är en bra vinter så blir det en fin sommar. Man kan alltid hoppas det stämmer.

Nu ska jag ta och hoppa i säng en spännande dag imorgon!

Älskar dig mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0