Midsommarafton

Midsommaraftonskvällen och jag ligger hemma på sängen och ska försöka sova.
Det har inte hänt på många år, oftast firar man med vänner eller familjen. Men imorgon ska jag upp och jobba dubbeltur så blir inte uppe något längre. Bättre och få komma i säng och vila några timmar innan nästa race.
Jobbat kväll idag så Lillan har tillbringat sin tid med Morfar. De hade haft jätte skoj vilket känns som en lättnad.
Imorgon skulle de ut och titta på hästarna som kommit i hagen här bredvid.
Igår var vi till moster och firade lite =) Kul och komma dit händer inte allt för ofta.
Min bror och jag var ner till Sunne och köpte present åt min kära far som fyller år på söndag.
Då blir de kalas och jag slutar 1 vilket passar perfekt.

Ska bli bättre att uppdatera här med både bilder och skrivandet.

Thindra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0