Ont i fötterna...

Vaknade just till efter att ha somnat när jag la lillan. Vilket sömnmedel de måste ha varit eller så är jag väldigt sliten. Jobbar 7 till 20 imorgon, just för tillfället känner jag mig väldigt sliten men det går bara man kommer igång imorgon. Har haft en ledig dag denna veckan annars har det gått i ett och nu kör de på ända fram till torsdag.
Skönt med 3 ledigt nästa helg och bara umgås med min kära Thindra.
Får hoppas det blir kanonväder när jag är ledig.
Är inte alls länge kvar tills vi drar iväg till Motala, längtar något så grymt mycket.
Känns som att denna sommaren går så fort när det hela tiden händer saker man ska göra. Massa planerat hela juli i princip även fast jag jobbar en massa. Pengar pengar!!
Imorgon ska Thindra vara på dagis till halv 4a sen ska mormor hämta henne och jag kommer hem vid 20.
Har firat min lillebror som fyllt 14 år idag, stora grabben nu!!
Jag va föresten till Charlottenberg under veckan och inhandlade lite saker till Thindra. En jätte fin jeans väst och en tunika på Cubus. Tycker det klär sig så bra med såna kläder till lillan ja.
Kul med annat än bara puttinutt och rosa.
Jag vet att när lönen kommer då kommer de handlas till Thindra.
Barnkläder är så himla roligt och köpa.



Thindra på sidan =) men så himla fint kort


Thindra mitt allt♥

Nu blir det äta något sen krypa ner i sängen och sova en lång dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0