Kallt och isigt!

Nu är det snart helg igen, gud va tiden går fort.
På söndag blir Thindra 11 månader, enbart en månad kvar till 1 års dagen.
Min lilla älskling blir stora tjejen.
Idag har det varit en massa bus på Thindra som i vanlig ordning. Hänger och river i allt.
Ajaj säger jag och Thindra tittar och flinar. Vilket sammarbete vi har, för direkt när jag tittar åt ett annat håll och snabbt tittar tillbaka gör hon samma sak igen.
Idag kom det ett papper från Sunne Kommun, va att de hade fått min ansökning om dagis.
Så nu är de bara och vänta och se.
Känns lite konstigt att hon ska börja dagis sen i Maj. Men är nog nyttigt för både mig och henne.
Eftersom jag ska söka jobb och hon får busa med andra barn.
Sitter och tittar på lite saker jag skulle behöva till Thindra. Kläder är inget hon behöver nu på ett bra tag i alla fall.
Får sätta mig och titta efter lite saker som hon behöver på nätet senare.

Nu ska jag ta mig kvällsmat och sen titta på film!

Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0