Nu var det helg igen ...

Har precis sett färdigt på flickan som lekte med elden. Är inte första gången jag ser den, men den är så bra så den går att se flera gånger. Vill gärna se den tredje nu på en gång.
Och nu hamnade jag här efter att ha tittat igenom de bloggar jag brukar läsa.
Dagen har varit hur seg som helst, inte hänt så mycket som det brukar.
Men imorgon ska jag försöka hitta på lite saker att göra. Städning får stå överst på den listan.
Thindra går för fullt runt bordet, fast hon gör ett par rumpturer ibland. Fast är lika fort upp igen.
Det allra roligaste är när det står något på bordet, så måste lära mig att inget får stå på bordet som hon inte får röra. Tycker hon är i en sån rolig ålder nu, för det händer mycket nytt varje dag.
Visst hon har varit gnällig men det hör till när man får tänder.
Fast det är nog inte bara hon som gnäller det är jag också som har fått ont i nacken igen. Snacka om typiskt när jag var på massage igår. Hoppas det går över fort som bara ögat.

Nu under kvällen har jag suttit och funderat lite på saker Thindra önskar sig när hon fyller år. Eller jag till Thindra kanske det heter. Det är bara det att kläder och leksaker har hon så himla mycket av just för tillfället.
Fast det är aldrig saker man får för mycket av eftersom de växer. Och intresset och storleken förändras.

Tänkte bara jag skulle komma med några tips på vad hon behöver eller skulle vara roligt att ha.



Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och försöka sova!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0