Torsdag kväll

Igår bestod bara dagen av bilåka i princip hur ont som helst hade jag i baken sen efter det.
Håller tummarna för att pappa får detta jobbet i Moss.
Så passade på att köpa en kartong med blöjor till Lillan plus massa mat till henne.
Känns skönt att ha lite mat här hemma och slippa åka till affären så ofta.
Har tvättat kläder idag och fixat lite smått här hemma. Finns alltid något att göra.
Jag och mamma va på massage idag. Hur skönt som helst.
Fast nu ska jag inte dit förän om 1 månad om jag inte får ont innan dess vill säga.
Försöker välja lite filmer på Lovefilm åt hela familjen, inte lätt när alla har olika filmer de vill se.
Ska även snart fixa med kvällsmat och sätta mig framför tvn och titta lite. Är Kniven mot strupen nu vid 21 som jag alltid brukar titta på.
En ny tand har tittat fram på Thindra. Så nu är det 3 stycken vad jag kan se, fast den är liten än.




                      Mammas sötnos♥


                Busfrö♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0