Allt eller inget...

Känner mig trött och sliten efter denna dag. Även fast jag inte fått något alls gjort i princip.
Fast har busat en massa med mitt lilla busfrö Thindra idag.
Ska fixa lite med gardiner och städning av rummet när jag vaknar till morgonen. Finns alltid saker att göra.
Helgen har annars varit väldigt lugn men det kan vara skönt det också. Inge stress eller något.
Varit och tittat på Hockey hos Mona & Roger och lilla Angelica. Va hur trevligt som helst.
Så kom inte hem förän vid 21 med en pigg liten Thindra. Hon var full i bus även fast hon bara sovit 20 min på hela dagen. I natt sover hon säkert jätte skönt.
Vill föresten börja lite smått med och få i ordning ett litet lekrum till Thindra. Blir så himla mycket grejer som blir i vardagsrummet nu för tillfället. Men än så länge får det att vara leksaker där.
Göra i ordning med tapeter och nya möbler till Lillan.
Kanske ska passa på och önska sig lite små saker som behövs till henne.

Nej nu ska jag ta och krypa ner under täcket och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0