Ibland är det bara så..

Skönt att graderna börjar stiga lite mot plus hållet, även fast det är -14. Hellre det än -25.
Längtar till sommaren då man slipper klä på sig en massa kläder för att kunna gå ut.
Har haft en jätte busig dotter idag, som har hängt kring vardagsrumsbordet och i bokhyllan även vid tvbänken.
Vända bort blicken för någon sekund vips så hade hon fått tag på Ostbågarna och satt där med en näve full.
Undra om hon lärt sig av mig=)
Hon har börjat röra sig lite mer nu med lära gå vagnen. Ser så himla sött ut när hon ska gå.
Plockar ut precis alla leksaker som hon har i sina leksaksbackar. O jag går efter och plockar i tillbaka.
Hon måste tycka att jag är väldigt jobbig som plockar tillbaka.
Samma sak gäller dvd filmerna som hon alltid plockar från tvbänken. Leksaker släng er i väggen, dvdfilmerna är mycket roligare.
Nu på eftermiddagen/kvällningen tog vi oss en tur ner till farmor och farfar där vi fick mat och fika.

Imorgon ska jag städa och fixa lite här hemma. Vill gärna åka och hälsa på Moster, Stefan och Fabian också.
Får se vad morgon dagen har att erbjuda.
Nu ska jag ta och sätta på en film och försöka sova!



               Mammas busunge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0