Gött!!

Sitter nu äntligen här igen. Har inte hunnit sitta så värst mycket på datorn under helgen.
Tittar lite på tvn i mellan åt. För en gång skulle finns det något att titta på så nu klagar jag inte.
Thindra har tillbringat sin helg med sin pappa=) Vilket hon tyckte va grymt kul och skönt för mig som har/haft streptokoker och kunna vila upp mig. Hade tänkt att få i ordning på alla kläderna i garderoben under helgen men så blev det dock inte. Allting blir aldrig som man tänkt sig.
Men nu under veckan måste jag verkligen få ordning i denna enorma röra.
Får se vad denna vecka har att erbjuda, får hoppas det blir något roligt i alla fall.
Imorgon klockan halv 3 ska jag iväg på massage. Det kommer bli så skönt för min kropp, har ont i nacken igen.

Jag måste komma på något bra att skriva om, det är en massa folk som läser men ingen som kommer med TIPS!

Kanske ska passa på och gå och lägga mig nu innan klockan blir för mycket.

Jag älskar dig mest♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0