Snart redan helg igen!

Nödvändigt det kändes att sitta/ligga vaken i natt och titta på hockey. När damerna förlorade med 13-1 och herrarnas match var inte så värst dramatisk. Fast de vann i alla fall.
Gick bra för Anja förut också, med tanke på den vurpan hon gjorde igår. Brons är aldrig fel. 
Har suttit och tittat på Os lite på tvn nu, men har så himla ont i nacken så jag funderar på att lägga mig med en gång. Varför måste jag ha denna smärta just där?
Får hoppas det går över någon gång i alla fall, jag var på massage idag. Innan jag åkte dit så hade jag inte så värst ont men eftersom det va spänt så var hon tvungen få bort det. Så imorgon hoppas jag verkligen på att det inte är lika ont.
Nej nu ska jag inte sitta här och beklaga mig över detta blir inte bättre för det.

Funderar lite på vad man ska hitta på under helgen för något skoj! Busungen och jag får passa på och vara ute i snön. Ta oss en tur till Sunne och gå någon promenad. Jag gillar inte att sitta hemma, vill att det helst händer saker hela tiden annars blir jag rastlös. Oftast händer det saker hela tiden när Thindra är farten.
Imorgon ska jag komma iväg i tid till Anna på spa så vi kan sola.

Nu ska jag sova!!


 Prinsessan äter smörgås=)

Busungen hade precis rivit ut allt men sen somnade hon=)




  Gör sig grym inför kameran=)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

va söta bilder på tösen!

=)

2010-02-22 @ 23:14:58
URL: http://pompomstarshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0