Onsdag

Har suttit framför tvn och tittat på Os halva kvällen, men tråkigt att Sverige inte tagit någon medalj idag.
Men kan väl inte alltid gå som man vill. Tråkigt med Anjas flygtur så himla nära medalj.
Äntligen har jag hunnit med att färga mitt hår, svart så klart. Fast är lite sugen på att göra någon/några röda slingor. Får se hur det blir när jag bestämt mig.
Måste inom snar framtid boka tid för klippning för mitt hår växer som ogräs. Fast tror jag väntar ett tag till, tyckte inte det var så längesedan jag klippte mig.
Imorgon ska jag och mamma iväg på massage, snacka om att det kommer bli skönt.
Har fortfarande den där spänningen i nacken som går ändå upp till munnen. Får hoppas hon kan massera bort en hel del av det ömma imorgon. Ska hinna med en tur till Spa imorgon, ska dit och sola med min kära Anna.
Blir så mycket piggare av att sola tycker jag, plus att slippa vara blek.

Idag har jag och lillan varit på tur ner till Sunne. Blev mat och springa runt lite i affärer med Anna.
Har hittat en så himla fin tröja på Lindex, tyckte faktiskt de har blivit bättre med kläder där.
Den ska jag införskaffa om jag så ska slåss för den sista tröjan de har.

Såg att Damernas hockey hade börjat nu så ska försöka titta lite på det, se om jag håller mig vaken tills herrarna spelar inatt. Kul och se på hockey. Redan 3-0 till Kanada undrar vart detta kommer sluta! Sverige kanske skulle ta och vakna till lite innan det är för sent.



           Denna tröjan måste jag bara köpa!!

Älskar dig mest ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0