Torsdag

Det var en toppen dag igår även fast det var lite stressigt innan folket kom.
Fick en massa fina presenter.
Blev lite kaffebröd och tårta på det. Mamma hade bakat super duper goda molusker, jag som älskar såna godsaker.
Tänkte jag skulle lägga ut här och visa sen.
Lillan har nyligen sovit så har hon precis fått mat i magen. Då passade även jag på att blunda lite.
Nu är det fullt ös överallt.
Så passar på och sätter mig här lite snabbt.

Är så grymt sugen på att färga mitt hår nu men det får mamma hjälpa mig med imorgon.
Blir utgång på lördag är det väl tänkt i alla fall. Fast man vet aldrig riktigt hur det blir.
Och föresten tror jag vi skulle ut på svenska rallyt på lördag.

Nu ska jag ta och busa lite med lillan får vi se vad det blir resten av dagen.


Thindras Tårta=)

Prinsessan hade lagt sig i sitt tält=)

 Så här ser Busungen ut idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0