onsdag...

Dagarna bara försvinner och hösten är snart här. Det känns i alla fall så på vädret!
Jag vill ha sommaren tillbaka, känns som jag knappt har sett någon sol i år.
Thindra har rätt långa dagar nu på dagis när jag börjat skolan.
07.50 till 15.45 =) Men hon verkligen älskar dagis nu och hon har växt en del. Det märks tydligt på henne när hon är på dagis med alla barn runt omkring sig.
Tycker faktiskt de va lite överdrivet långa dagar på folkhögskolan vi fick. Men men är bara och bita ihop och slita för fulla muggar.
Till helgen ska jag tävla i Karlstad. Den banan gillar jag inte men får hoppas det går bättre än vad det brukar göra där. Ska ha den bilen jag hade i Höljes och har aldrig suttit i värre bil än den.
Blir säkert en massa regn men man får inte alltid som man vill så är bara att vara glad.
Har även anmält mig till Likenäs =) Så två helger med folkrace.

Nu när de har gått och blivit kallare då vill man inhandla höstgarderoben.
Jag fryser bara jag tittar ut genom fönstret. Tittar lite på Nelly och jag kan bara tala om för er att där finns de mycket fina höstkläder. Jag vill ha en ny höstjacka plus att jag sen vill ha en ny vinterjacka. Svårt och veta vad jag ska köpa för en skönhet. Enda saken jag vet är att jag vill ha en peak jacka till vintern.

Nu ska jag sätta mig och titta på Fångarna på fortet tills jag ska hämta mamma.


Thindra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0