Det åskar...

Har haft en längre bloggpaus då det har varit mycket med jobb och allt vi varit iväg på denna sommar.
Varför ska alltid sommaren försvinna så fort varje år. Alltid när man har som roligast!
Önska jag kunde få spola tillbaka och uppleva allt igen.
Nu ska man sitta och längta efter sommaren 2011.
Har varit i Vimmerby och motala och senast i höljes =) Så jag har hunnit med en hel massa denna sommar. Plus att jag har jobbat en massa också. Ska iväg och jobba även imorgon och heldag på söndag.
Ska bli skönt att ha en vecka ledigt nu innan skolan drar igång och att Thindra blir lite piggare.
Hon har blåsor på tungan och lite feber.  Så hoppas verkligen det går över alldeles snart.
Nej nu vaknade hon så får försöka sätta mig och skriva mera sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0