Svårt att sova...

Jag orkar inte sova, stackars mig till morgonen. Men jag får skylla mig själv.
Thindra ligger redan i sin säng och sover sen flera timmar tillbaka. Sover så sött så.
Min buse har röjt för fullt idag, i bokhyllan och över allt. Man får verkligen ha koll på vad hon gör.
Har varit ute i garaget och fixat lite med bilen också innan helgen. Imorgon ska jag ta mig en provtur och se hur bilen reagerar. Så jag ver hur den är och köra. Alltid lika kul med nya bilar.
Hela familjen ska åka dit redan imorgon, va lite emot det när vi ändå bor så nära. Men har ingen större lust att krångla mig upp själv med lillan på lördag morgon och åka dit. Så hänger självklart på redan imorgon kväll.
Är säkert skönt när man redan är där och slipper gå upp lika tidigt. Fast oftast så är man nervös att man knappt orkar sova.
Har faktiskt varit och hälsat på Fabian, moster och Stefan. De bjöd oss på fika. Va jätte kul och komma dit för en gång skull. Kul för Thindra och få se Fabian också.

Imorgon ska vi till Farmor och fira henne som egentligen fyllde år idag. Blev bjuden på middag där imorgon.
Så funderar lite på vad man ska köpa till henne. Blir nog ett presentkort. Men då är den stora frågan var?
Alltid lättast med presentkort, då behöver man aldrig tänka på storlekar eller vad de tycker om för saker.
Skulle bli med moster och Fabian ner på Sunne vid 10-tiden imorgon så är nog bäst jag kryper ner i sängen.



God Natt!

Ni betyder allt för mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0