Söndag

Vissa dagar har man inte alls lust att sätta sig vid datorn och skriva av sig. Utan får bli när man känner för det.
Nu är jag i fullgång med att städa i hela huset och Thindra ligger och sover i min säng.
Skönt nu när hon sover då hinner man göra dubbelt så mycket saker, så sätter jag mig här.
Illa av mig, men kul och få ur sig lite.
Igår var jag och körde folkrace utanför Gräsmark och det gick faktiskt jätte bra.
Blev 2:a i A-final med den nya bilen, tycker då inte det är dåligt. Plus att det va lerigt och halkigt.
Lite synd bara att det blev startsmäll i finalen annars så hade det blivit lite hetare.
Så nu står pokalen så fint på hyllan.
Resten av dagen blir det nog inte så värst mycke utan bada Thindra och lite såna saker.
Får passa på och ta lite kort på min lilla plutt också =)
Hon är så satans go just nu, ska gosa hela tiden.

Älskar dig mitt hjärta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0