Måndag

Har helt enkelt inte haft orken till att skriva här. Men nu finns det tid och allt.
Min helg har varit toppen, kan inte klaga på något. Och rätt person vann tävlingen.
Pappa fick föresten en ny folkracebil på bud också. Så äntligen får jag köra en bra bil, förhoppningsvis.
Lördagen gick jätte snabbt tycker jag, tills anbuden då trodde jag att jag skulle smälla av.
Tog sån himla tid så stackars de som hade tidigt nummer de lär nog stått där hela kvällen. De började bakifrån nämligen. Så blev sena till hotellet, bara till att slänga sig i duschen och göra sig i ordning för utgång.
Thindra var med sin pappa hem till hans föräldrar denna helg. För er som inte förstått vart hon varit =)
Kul för båda två att de kan få vara själv, jag har henne jämt annars så ska inte skämas för att säga det.
Men snacka om att jag saknade henne hela tiden.
Nu ligger jag på sängen och är jätte yr, va även de igår.
Trodde jag skulle svimma innan jag hann till sängen, konstigt när de blir så.
Har varit en jätte lugnt dag idag för mig och Thindra. Vi har mest busat.

Nu blir det till att blunda och se om allt blir bättre tills imorgon=)

Sov gott alla!

Älskar er mina sötnosar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0