Imorgon är de en ny vecka med nya möjligheter!!

Sitter och tittar runt lite på Tradera och ser om man hittar något vettigt. Fast har inte gjort det än.
Har även tittat på Ensam mamma söker idag, lite roligt program. Känns bara lite illa att vara med i ett tvprogam för att hitta den rätta. Som sagt alla sätt är bra utom de dåliga.
Har haft stor rensning här idag på en massa gamla leksaker, kläder och en massa annat.
Kan säg att det verkligen behövdes, för va fullproppat överallt. Sparat på gamla skolböcker, till vilken användning kan man alltid fundera på.
Det som gick och eldas, eldade vi och det som ska till soptippen kör vi under veckan.
Har säkert kläder i min garderob som ska slängas också. För bli mitt nästa steg det.
Emma var här och hälsade på idag, kul att se henne för en gång skull =) Saknar henne jämt nu förtiden!
Imorgon blir det upp tidigt och ringa till Bvc. Måste boka tid för 8 månaders kontroll, hoppas hon har tid snart.
Vore så roligt och se vad lillan väger och va lång hon blivit. För hon har dragit iväg på längden en del.
Min lilla har fortfarande inte börjat krypa, känns som om alla andras barn har börjat krypa redan?
Det kommer när det kommer=) Skönt för nu har man fortfarande koll på att hon sitter kvar på samma ställe.
Thindra blev 8 månader igår kväll, va tiden går fort.

Nej nu ska jag ta med mig min sötnos till dotter upp till sängen och lägga oss.
Tänkte att lägga mig lite tidigare än jag brukar, har ont i huvudet.

Äkta kärlek är något som varar förevigt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0