Frusen..

Är jätte trött just nu, har redan råkat somna på soffan. Så är alldeles strax på väg upp till min underbart goa säng. Kommer sova skönt i natt efter allt det jag gått idag. Benen har gått i ett hela dagen.
Thindra har fått sig lite nya leksaker och jag nya skor. Får ta och lägga ut bilder på det imorgon för hittar inte kameran nu. Passade på att köpa servetter till dopet, rosa och fina.
Kom på att jag köpte lite Julklappar idag också. Så nu har jag verkligen börjat med julklappsköpningen.
Va inte hemma förän klockan var efter 6 idag så rätt förståligt att man är sliten. Snacka om att det har varit kallt ute idag. Läste på Expressen att det skulle komma snö? Redan=) Känns lite för tidigt för det än. Å puhh va halkigt det kommer bli iså fall. Kommer vara många avåkningar.
Får se vad vi hittar på med imorgon, tänkte först ta en tur till Arvika men nu beror det helt på vädret. Kallt och snöigt låter inte lockande. Hellre varmt och skönt framför braskaminen.
Är redan oktober, snart den 3:dje undrade precis vart hela september har tagit vägen. Nu är kyliga och gråa hösten här.
Nej nu väntar sängen på mig så ska springa dit.

Ni är mitt allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0