Snart ännu en ny dag...

Har precis beskådat denna anmälningslista till NGK nästa helg. Är alltså folkrace jag snackar om.
Skönt att slippa köra den tävlingen. Ska ändå åka helgen efter så mig spelar det absolut ingen roll.
Nu sitter jag och tittar på tvn med en sovande Thindra bredvid.
Va ju som sagt på Massage imorse. Det kan jag verkligen rekomendera, vad avslappnad man blir.
Så för den som känner sig stressad så är de rekomenderat att få en Hot Stone Massage.
Har även städat idag och varit nere på Sunne och fixat lite saker. Tog oss även en Sallad, fast jag orkade inte så mycket. Vet inte vad det är med mig längre, känner mig inte sugen på något.
Och vet ni vad jag fick syn på i hyllan inne på Ica, Jo julmust=) så klart att det skulle med hem. Tänkte ta mig ett glas nu och äta lite naturgodis. Kanske inte världens godaste blandning men som jag saknat musten så spelar det mig ingen roll.
Varit och hälsat på Anna på vika också. Kul och träffa henne, blir inte så ofta man hinner se henne men tog mig tid och åkte dit. Hon busade för fullt med Thindra. Men Thindra gillade mest hennes mobiltelefon.

Nu ska jag ta och sova. Får uppdatera med en massa bilder imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0