Tisdag

Äntligen kan jag sätta mig vid datorn. Är fullt upp ända in i det sista när Thindra somnar, hon fick leverpastej smörgås innan jag la henne. Det gillade hon, hon och morfar äter det.
Jag är lycklig, precis om en månad har jag ingen tandställning kvar=) Vilken lycka. Äntligen säger jag bara.
Gud va skönt att kunna borsta hela ytan på tänderna. Fick två tider den 6 November, först för att ta bort tandställningen sen för att få en plastskena.
Har varit på ikea idag och köpt haklappar med ärmar på. Det behövs verkligen annars förstör man kläderna. Thindra älskar att köra in handen i munnen när man matar henne och sen blir det på kläderna och det är inte det lättaste att få bort. Även lite andra saker handlade jag.
Köpte Thindra en 8 månaders present. Hemlis än så länge.
Fann även en topp och ett par byxor till mig så nu är jag nöjd för ett bra tag framöver.

Imorgon ska jag på Hot stone massage. Hoppas verkligen på att det är jätte skönt och väldigt avslappnande.


              Hot Stone Massage


Evig kärlek♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0