Trötter...

Åh ibland bara hatar jag blogg.se precis när jag skrivit klart så fungerade det inte att trycka på spara & publicera.
Snacka om att jag blev lagomt glad när jag skrivit en massa.
Dagen har gått i ett i dag. Var som sagt dopdag för min älskade Thindra idag.
Allt gick jätte bra tycker jag, lite stressigt imorse när vi skulle göra i ordning med dukninge. Sen snabbt hem och byta om och till kyrkan. Gick igenom lite med prästen vad som skulle hända.
Felicia som sjöng på dopet, sjöng jätte bra. Så jag är jätte nöjd med val av sångare.
Blev smörgåstårta och tårta plus kakor.  Hoppas alla var nöjda med allt idag för det va i alla fall jag.
Thindra fick massa fina presenter.
Tittar för tillfället på tvn, men funderar starkt på att gå upp och lägga mig.
Lillan sover för fullt, helt slut efter dagen. Hon har knappt sovit något idag, när skulle man hinna med det när man var dagens mitt punkt.
Måste säga grattis på farsdag till både min pappa och Markus.

Imorgon blir de att handla lite mat och sånt till Thindra. Även till bibloteket och lämna in mina böcker.




Jag älskar er mest av allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0