Onsdag..

Vi var till Bvc idag och Thindra fick sig spruta, va faktiskt en hel del barn och föräldrar där. Men gick snabbt så nu har hon äntligen fått fast de ska ha en dos till om några veckor.
Hon har inte blivit febrig än iaf, så hoppas verkligen inte hon blir det.
Ska snart bada Thindra och byta till pyjamas, sen blir det säkert en massa bus innan hon somnar.
Har inte varit lika tidigt hon lagt sig nu de senaste dagarna som hon brukar göra annars. Fast det spelar inte mig någon roll. Det börjar bra program på tvn redan vid 8:a så blir nog fast framför tvn denna kväll.
Imorgon ska jag ta med mig farmor ut på Sunne och fika. Ska bli jätte skoj.
Kul och komma iväg på något, för finns inte så värst mycket att göra på dagarna. Utan det är mer på eftermiddagarna det händer saker. Men får börja baka, jag fyller snart år. Och då ska gästerna få smaka på godsaker.
Nu ska jag ta mig någon frukt och sätta mig framför tvn. Kanske skriver mer senare ikväll.


Älskar dig min sessa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0