Onsdag kväll..

Händer inte värst mycket om dagarna just för tillfället så är svårt och skriva om något.
Vissa dagar är lättare än andra att skriva.
Sitter nu framför tvn och glor på tv4 fakta, får bli sängen alldeles strax. Tänkte att jag skulle gå upp rätt tidigt så jag hinner med en massa saker. Städa och kanske baka. Plus att jag har min älskade Thindra som ska vara överallt. Helst skulle man ha ögon i nacken så man hann med och se allt.
Hon är himlans söt när hon står mitt på golvet alldeles själv och tittar sig omkring.
Som vanligt har vi varit ute och handlat mat till resten av veckan känns skönt att ha det klart.
Idag har det varit en perfekt tv kväll med både Stockholm Arlanda och sedan efterlyst. Måste Thindra också ha tyckte när hon inte ville sova utan envisade sig med att vara vaken.
Vad fort denna vecka har gått imorgon är det redan torsdag, snart är det helg. Och har inga planer för denna helg, känns väldigt trist. För jag hatar att sitta hemma innan för dessa väggarna. Kanske tar oss någon tur någonstans.
Nej nu blir det sängen på en gång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0