Nu är det dags..

Fick ett samtal precis innan jag skulle krypa ner i sägnen att en vän till mig hade fått punktering i närheten av där jag bor. Så var snäll och åkte dit, väl när vi kom dit var de redan klara. Jippie tänkte jag.
Aja äntligen i säng med en dotter som sover för fullt, det är huvudsaken att hon sover.
Va till Sunne idag och lämnade in mobilen, så hoppas verkligen jag får en ny telefon istället.
Den jag har nu fungerar inte micken på, ingen hör mig när jag pratar men jag hör dem=)
Tyckte det va väldigt dåligt att det inte fanns några lånetelefoner inne.
Sprang även in på bibloteket och lämnade in böckerna, hittade nya som jag lånade med hem.
Skönt att kunna sätta sig och läsa ibland, bara slappna av och må gött.
Har handlat en massa mat till Thindra, känns bra när man handlar hem en del så slipper man springa i affärerna jämt. Från det ena till det andra så är de inte alls länge kvar tills jag fyller 20. Åren bara går i en rasande fart, tycker själv inte det va längesedan jag fyllde 18.
Imorgon ska vi åka till moster och Stefan, Fabian. Vi ska fira Stefan som fyllde år den 9 November.

Nu ska jag försöka sova så jag inte är jätte trött till morgonen när Thindra vaknar.

Jag älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0