Natti natti

Satt precis och titta på tvn, fanns en massa bra att se denna kväll.
Tryckte i mig kladdkaka för en liten stund sedan, det skulle jag inte ha gjort känner mig uppblåst i magen nu.
Hatar och lägga mig när jag känner så. Men får skylla mig själv.
Thindra sover för fullt just nu, hon la sig lite senare än vanligt idag. Får se när hon vaknar imorgon.
Idag har vi varit ute och handlat mat till denna vecka, skönt att ha de klart.
Hämtade ut min mobil jag lämnade in förra veckan också, så nu har de fixat ett par saker på den.
Samma fel varje gång, hoppas inte det upprepas igen för då blir jag tokig.

Imorgon funderar jag på att ringa min farmor och farfar, så jag och Thindra kan ta oss en tur dit.
Va ett tag sedan man var där, på eftermiddagen kommer Fabian hit. Det ska bli superskoj.
Har inte så mycket planerat denna vecka, men hoppas det händer lite saker ändå.
För jag är en person som vill att det sak hända saker hela tiden helst.

Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen. Skönt och lägga sig tidigare än annars.


Jag älskar dig min prinsessa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0