Måndag...

Thindra ligger och sover så väntar på att hon ska vakna för då är det middagsdags.
Vill inte väcka henne utan att hon får sova ut.
Föresten hon har fått sin första tand under helgen, så den börjar komma upp. Vass liten sak.
Har inte hunnit med värst mycke saker idag, utan busat med Thindra och duschat.
Funderar på om jag ska ta mig en tur ute i naturen sen efter maten, men de märks då det.
Eller om jag ska åka ner till Sunne och gå runt lite där, lite mer folk man ser då.
Har lagt ut bilbarnstolen, babysittern och barnvagnen på försäljning. Så igår va det en som skulle ha bilbarnstolen så nu är den borta. Fast hon skulle inte hämta den förän på Onsdag. Gött med lite pengar men det ska läggas till en ny barnvagn till min prinsessa.
Har haft en jätte go helg med en massa bus. Handlade en julklapp och en sak till mig själv när vi var i Sunne.
Emma har varit här och det har varit super skoj, älskar och umgås med henne.
På Fredag så blir det en tur till Karlstad för mig och Thindra, sen vem mer som blir med märker vi då.
Vill bli av med så mycket julklappar som möjligt känner jag.
Lördag är det dop för Thea det är Camillas barn. Jag och Emma har fixat present så det är inpackning och lite sånt kvar.
 

Tänkte jag skulle titta runt lite på nätet och se om jag hittar några bra julklappstips.
Vet att den där spikmattan är åretsjulklapp men finns mycket annat bra också.

Nu vaknade hon..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0