Sova sova sova sova....

Sitter nu och tittar på tvn, tv4a fakta som i vanlig ordning varje kväll.
Idag fixade mamma och pappa hemma gjord pizza till kvällsmat, gud va mumsigt och gott det var.
Så nu känner man sig lagomt uppsväld efter denna maten.
Strax innan 18 åkte jag och pappa ner till Expert där jag köpte min mobil och frågade hur det hade gått, de skulle ringa in och reklamera telefonen. Men när vi kom dit så hade de på sonyericsson sagt att de ville titta på telefonen först. Skandal när de redan haft in den ett antal gånger och alltid får jag tillbaka den med samma fel.
Även han på expert tyckte det va dåligt så han skulle ringa upp igen så imorgon blir det en ny tur ner till expert.
Ska även till bibloteket och låna engelska böcker imorgon. Får hitta någon spännande bok och inte lika tjocka som innan. Thindra ligger här brevid mig och sover för fullt.
Min lilla älskling blev aldelles slut efter hon busat i badet idag.
Denna dagen måste ha varit den längsta dagen på länge tycker jag, kändes aldrig som klockan blev 20.

På fredag ska jag åka innan klockan 7 till Karlstad så håller verkligen tummarna på att det inte snöar eller är halkigt, för är inge kul och köra bil när just den första snön kommit när de är mörkt. Och säkert jätte mycket folk i farten som ska till jobbet. Ska vara vid tandläkaren vid 8:a och plocka ur min kära tandställning. Äntligen säger jag. Gud va jag kommer bli lycklig efter det. Tillbaka vid 11.40 för att få en plastskena jag ska ha konstant i 2 veckor sen bara varje natt. Intressant vetande för er som läser eller inte. Så får väl ta mig en tur på stan innan jag ska dit andra gången. Måste ha något att ha på mig till dopet.


 Thindras nya stil när man ska ta kort =)

     Min älskling♥

            Busen min!

Älskar er mitt allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0